niedziela, 22 lipca 2018

lato i ksiązka

Witajcie . W tamtym tygodniu padało ech tylko w domu siedzieć robić kartki i sprzątać pracownie  .Udało mi się jednak wybrać do znajomej której dawno nie widziałam . Ten tydzień już lepszy pogodowo był i w środę po południu pojechałyśmy do domeczku. Deszczyk chciał nas wystraszyć ale  byłyśmy na przystanku wiec na nas nie padał Tylko samochody fontannę robiły .W czwartek rano poszłyśmy do lasu ale spacer był krotki  Mamie przypomniało się ze nie wyłączyła makaronu. Jak na spacerku szłyśmy wolno ponad pół godziny to droga powrotna zajęła nam chyba z 12 minut tylko . Makaron spalony . Trochę udało się go uratować a garnek do czyszczenie . Dobrze ze nic więcej się  nie stało Odwiedził nas fajny piesio a   pod wieczór dojechały do nas siostra i siostrzenica .Troszkę się pogody wystraszyły bo akurat przyjechały w deszcz. Za to w piątek to już odczułam że jest lato .Ciepło, słonecznie ,super. Wreszcie zamoczyłam nogi w jeziorku . Skończyłam też czytać  książkę wiec   do domu    wróciłyśmy w piątek  he he po następną książkę
 . W poniedziałek pewnie  znowu pod wieczór pojedziemy  .








Główna bohaterka serii Jutro powraca!
Wojna się skończyła, ale walka trwa nadal.

Liczyliśmy na spokój. Ale kiedy opadł bitewny kurz okazało się, że teraz o wiele trudniej rozpoznać, kto jest przyjacielem, a kto wrogiem. Przekonałam się też na własnej skórze, że nasze czyny przynoszą czasem konsekwencje, których nie da się przewidzieć – i którym nie jesteśmy w stanie zapobiec…
Acha. Jest jeszcze Lee. Coś się między nami wydarzyło. Coś, co zmieniło mnie na zawsze…

5 komentarzy:

  1. Książki nie miałam jeszcze okazji czytać. Kwiatuszki śliczne a piesio wymiata - mam słabość do wszystkich piesków.
    Serdeczności Basiu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Basiu, jak zawsze fajnie spędzasz czas i fotki robisz świetne. Wspaniale udało Ci się złapać samochodowe fontanny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne ujęcie samochodowych fontann, mam nadzieję, że auta Cię nie opryskały. Zapowiadają upały, więc kolejny wyjazd będziesz miała udany. Pozdrawiam milutko!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne zdjęcia i jak zwykle ciekawie spędzony czas :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocze zdjęcia, a książką zaciekawiłaś. Uwielbiam przesiadywać na balkonie z książką. :) Pozdrawiam cieplutko i życzę udanego dnia. :

    OdpowiedzUsuń