sobota, 24 listopada 2018

Spotkanie klubowe stroiki świąteczne

Witajcie . Byłam dziś na spotkaniu klubowym . Spotkanie nadprogramowe  Zawsze mamy raz w miesiącu w tym  samym miejscu . Teraz ze nad programowe to mieliśmy w innej sali ale  w tym samym budynku . Robiliśmy świeczniki świąteczne z słoików po jogurtach . Pamiętacie ze sporo lampionów z takich słoików  zrobiłam . Nikt nie miał słoiczków wiec kilka lampionów jakie mi nie wyszły rozwaliłam i wzięłam 6 słoiczków.Inni też jednak przynieśli więc zostały mi 3 to jeszcze lampiony zrobię. kolega przyszedł z pieskiem wiec zdjęcie obowiązkowo jest . Super fajne świeczniki stroiki powstały . Ja zrobiłam z kolorem czerwonym moim ulubionym
j





























13 komentarzy:

  1. Wspaniałe stroiki i bardzo udane spotkanie.:) Pozdrawiam Basiu.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Basiu, przepiękne stroiczki powstały.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dużo tych stroików !? Piękne powstały i bardzo strojne !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie spotkania, gdzie coś wspólnie się robi, a przy tym bawi świetnie! Cudne stroiki Basiu!
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Basiu! Kolejne wspaniałe spotkanie i Prześliczne stroiki powstały
    - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne stroiki zrobiliście, a piesio jaki fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Basiu widzę, że u Was robi się bardzo świątecznie. Piękne prace.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podobaja mi sie duze szyszki z perelkami w srodku! Moglabym miec takie na parapecie, ale nie nazbieralam szyszek, jak lecialy z sosny :( No wiec nie mam :)
    Stroiki sa fajne, bo potrzebuja malo miejsca, a daja nastroj.

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne są te świąteczne świeczniki i piesio też przesłodki :-) Bardzo fajne macie te spotkania klubowe :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale śliczne stroiki Wam wyszły. Moglibyście z powodzeniem je sprzedawać(jeżeli jeszcze tego nie robicie). Na pewno znaleźliby się na nie nabywcy. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne spodnie i piękne stroiki powstały

    OdpowiedzUsuń
  12. Basiu piękne stroiki powstały a najważniejsze, że była świetna zabawa.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudne stroiki zrobiliście i kolejne fajne spotkanko było :) A piesek wygląda na bardzo rozrywkowego :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń