sobota, 17 listopada 2018

zabawa andzejkowa




Tak tak wiem do Andrzejek jeszcze  troszkę czasu  jest . My jednak dziś bawiliśmy się  na spotkaniu klubowym . Było nas  nawet sporo osób bo byli   motocykliści z klubu w którym  kiedyś byliśmy byliśmy . Jak widać na plakacie był też DJ  Zbycho który zabawę prowadził  Były wróżby zabawy  konkursy.Pierwotnie mieliśmy się poprzebierać ale większość nie chciała wiec zrezygnowaliśmy . Szkoda buuuu bo ja już miałam wymyślony strój. Zdjęć mało bo mi bateria padała w aparacie foto a przecież ładowałam akumulatorki buuu . Trudno . Fajnie się wybawiłam . Kilka wróżb prowadziłam . W tamtym roku tez prowadziłami te wydrukowane wróżby nie wyrzuciłam tylko wiedziałam że jeszcze się przydadzą Jak z domu wyszłam  przed 10 rano to wróciłam aż po 16 . Super sie wybawiłam






https://www.facebook.com/djzbycho/videos/10210547691887929/UzpfSTEwMDAwMjczODIzNDMwNzoxNTc

9 komentarzy:

  1. No to fajnie Basiu, że taką fajną zabawę miałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uuuuu, wieki minely od czasu, gdy tak sie bawilam! Zazdroszcze zabawy :) Film tez obejrzalam, brawa dla organizatorow i uczestnikow!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Basiu nie ważne, że aparat padł. Ważne że dobrze się bawiłaś.
    Przebieranki są fajne, szkoda że w tym roku nie wyszło. Może w kolejnym roku uda się Tobie przebrać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Basiu! Widać ze zabawa była Świetna, Ważne że się dobrze bawiłaś - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Basieńko, ale fajna imprezka.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  6. hej Basiu:) Widziałam dziś na facebooku była czad impreza! super

    OdpowiedzUsuń
  7. Najważniejsze, że zabawa się udała ;)
    PS Sprawdź maila - odezwałam się w sprawie wymianki karteczkowej u Uli :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Basiu tydzień wcześniej też zabawa smakuje

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie, że się tak dobrze bawiliście :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń