wtorek, 11 sierpnia 2020

Wymianka kopertowa brązowy

Brązowy należy do kolorów ciepłych i przywołuje na myśl barwy naturalne związane z przyrodą. Jest kolorem ziemi, drzew, drewna, tak więc tego wszystkiego co dała nam natura. Kojarzy się nam ze spokojem, harmonią i równowagą
Kolor brązowy jest często ulubionym kolorem ludzi, którzy są uczciwi, niezawodni, praktyczni, pomocni, uporządkowani, solidni i pozbawieni wyrafinowania. Ponadto osoby lubiące kolor brązowy lubią przywracać porządek i promieniują wewnętrznym poczuciem bezpieczeństwa, a uczciwość to ich wielka zaleta, w dodatku nie udają i unikają przesady.

Ludzie związani z tym kolorem doskonale dodają otuchy innym i wspierają w sensie pozytywnym dając przy tym stabilność życiową, ciepło rodzinne i wytrwałość. Wadą natomiast tego koloru jest fakt, że ludzie lubiący brąz są pozbawieni poczucia humoru.

Barwa brązowa to kolor osób, które lubią pracę ręczne, a więc dobrze sprawdzają się w takich zawodach rolniczych. Oto kolejna kolorowa wymianka u Lidzi Brązowa . Ja wysłałam do Bożenki http://mojecudawianki1.blogspot.com/
Wysłałam notesy ,biżuterię  , niby świecznik . A ja dostałam ooooooo masę rzeczy  od Marzenki http://sennyocean.blogspot.com/
Zobaczcie masę przydasi i słodyczy . Chyba chce mnie utuczyć . Bardzo fajną  zrobioną laleczkę.   Same wspaniałości . Oj Marzenko poszalałaś bardzo ci za to wszytko dziękuje














4 komentarze:

  1. Super wymianka, Basiu. Podoba mi się ta urocza laleczka od Marzenki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale tutaj sporo fajnych rzeczy się znalazło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Basiu liczę że słodkości nie pojdą w bioderka bo sporo ostatnio podróżujesz więc się spalą te kalorie 😊.
    A te drobiazgi mam nadzieję że wykorzystasz.
    Pozdrawiam serdecznie Basiu 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna wymianka :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń