piątek, 4 grudnia 2020


 Małgosia https://papierowy-jarmark.blogspot.com/

Basiahttps://serwetki-quillinq.blogspot.com/

Lidzia https://misiowyzakatek.blogspot.com/

 Witajcie . Bardzo wam dziękuję pamięć i śliczne karteczki imieninowe .Ostatnio miałam mini wizyty . Jak się nie spotykam ze znajomymi to nawet mini wizyty są fajne . W sobotę wpadła Karolcia . Mama ma duuużo kwiatków doniczkowych bo to sadzone z okazji zdania matury , któryś urodzin siostrzeńca itp . Część z nich oddaje . Karola jak była latem to mama jej dała ale nie miała jak wziąć. Teraz jak przyjechała to wzięła. Ona wie że ja przygarnę różne przydasie wiec mi parę drobiazgów przyniosła. W niedzielę była siostrzenica i też wzięła kwiatka . oddałam tez jej parę  książek .W poniedziałek był szwagier naprawić kran kwiatka  he he nie dostał choć może powinien .To były imieniny Andrzeja czyli jego ale on obchodzi w Maju .Ostatnio sporo rzeczy kupuje na charytatywnych bazarkach na FB . Ostatnio tez co wylicytowałam na bazarku z Olsztyna . Potem okazało się że to córka znajomej . Ona nawet wiedziała że znam jej mamę i te rzeczy  nawet miałam od znajomej odebrać. Jednak umówiłyśmy się że ta dziewczyna sama mi dostarczy   . Właśnie była w środę. Ja jej dałam parę rzeczy na licytację . Właśnie też kilka książek . Tak wiec mam powiedzmy ciut luźniej z książkami bo mi się już nie mieściły  

6 komentarzy:

  1. Basiu dziś Twoje imeniny więc przyjmij serdeczne życzenia, dużo zdrówka przede wszystkim dla Ciebie i mamy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Basieńko, jeszcze raz wszystkiego najlepszego.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego dobrego Basiu, dużo zdrówka i radości.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Basiu, najserdeczniejsze życzenia imieninowe!
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wpadłam specjalnie, żeby Cię uściskać i życzyć 100 lat!!! powodzenia Basiu :-D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja dokładam (troszkę spóźnione) swoje życzenia dla Ciebie ! 100 lat i dużo zdrówka :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń