piątek, 18 grudnia 2020

świeczniki stroiki z rolek po papierze toaletowym

 Witajcie . Pamiętacie jakie cudne świeczniki z rolek po papierze toaletowym robiła Danusia ??? Nazbierałam trochę rolek  i z jej kursiku    http://danutka38.blogspot.com/2014/11/tutorial-jak-zrobic-stroik-swiecznik.htmlcoś takiego zrobiłam Najpierw malowałam złotą farbą  w spreju . Nie rozumiem ???? Jak malowałam na balkonie to szybko schla . Jak malowałam w domu to nie chciała schnąć .By nie brudziła pomalowane  lakierowałam  lakierem do włosów lub klejem vikolem . Farba zbyt szybko mi wychodziła więc najpierw malowałam na jakieś kolor i tylko trochę  złociłam lub srebrzyłam .Najpierw robiłam tak jak Danusia na te małe podgrzewacze . Szkoda mi było jednak na nie rolek .Ostatnio na charytatywnym bazarku kupiłam jakieś różne szklane pojemniczki i jeszcze od Marzenki dostałam więc z nimi zrobiłam .Pojemniczków od Marzenki jeszcze nie użyłam bo mi rolek zabrakło .Potem zaczęłam je ozdabiać różnymi rzeczami : bombkami . szyszkami ,gwiazdkami , kokardkami itp / Wszystkim co było choć trochę świąteczne .Oto mojr świeczniki stroiki 








5 komentarzy:

  1. O jak dużo i w różnych kolorach :) Pięknie Basiu sobie poradziłaś :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Basiu, nawet nie wiedziałam, że można te rolki wykorzystać do stroików.

    OdpowiedzUsuń
  3. Basiu to poszłaś bardzo kolorowe stroiki.
    Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń