niedziela, 9 lipca 2023

Miłe dni

 Witajcie . Ostatnio częściej gdzieś tuptam i milo spędzam czas. W poniedziałek buszowałyśmy z mamą po sklepie i kupiłam sobie torebkę. Na następnych zdjęciach trochę ją widać . Szukałam długo takiej co ma na zewnątrz przegródki . We wtorek poszłyśmy na rynek po jagody . J



































agód niewiele ale wszystko inne jak zawsze pełno różności .Patrzymy a tam obok skatepark. W środę do kastoramy poszłyśmy Tam zrobiłyśmy zdjęcie przy wielkim basenie . Dla żartu wysłałyśmy je siostrzenicy Juli ze chce taki basen .Mama domeczek nad jeziorkiem im dala i robią tam remont . Powiększają tez trawnik wiec się śmiała ze właśnie robi na niego miejsce .W czwartek to się nieźle ukulturalniłam . Byłam na starym mieście a tam w muzeach i na wystawie . Najpierw był dom gazety olsztyńskiej . Będzie osobny post. Potem na dziedziniec zamku . Tam do 14 w czwartki jest dla dzieci tatr zwiedzanie Kopernikiem rycerze itp .Byłyśmy przed 14 wiec jakieś rycerskie dekoracje i dama były jeszcze.

Potem poszłyśmy do biblioteki bo tam akcja UWOLNIONE KSIĄŻKI !

w Bibliotece Staromiejskiej leżą i na Was czekają… romanse i polityka, przewodniki i poezja… każdy znajdzie coś fajnego i weźmie ile ich chce. Dobrze tylko być dobrym i przynieść tam kilka swoich…

Kilka swoich książek przyniosłam ale żadnej nie wzięłam
Następnie do Galerii Stary ratusz która jest przy tej bibliotece Wystawa Klubu Plastyka Amatora „Sąsiedzi” pt. „Razem od 43”
Tak wiec troszkę sobie pooglądałam obrazów . Musze chyba znowu zacząć malować no ale latem troszkę tuptam wiec pewnie jesienią . Na Koniec poszłyśmy do Muzeum Archidiecezji Warmińskiej .Będzie osobny post Tak więc całkiem intensywny miałam te kilka dni a najbardziej czwartek . Ciekawe jak minie mi kolejny tydzień

6 komentarzy:

  1. Ciekawe miejsca według mnie. Ja też mam poznawanie ciekawych miejsc w nowej okolicy. :) Bo już jestem w nowym mieszkaniu.

    Pozdrawiam!
    https://mozaikarzeczywistosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie Basiu że nie siedzisz na miejscu tylko zwiedzasz co się da. Czas szybciej płynie i z korzyścią!! Fajne miejsca zobaczyłaś.
    Tej działki nad jeziorem trochę szkoda, ale mam nadzieję, że po remoncie będziecie ją nadal odwiedzać.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Zwiedzanie z Tobą Olsztyna to prawdziwa przyjemność. Bardzo podoba mi się ta wystawa obrazów. Niektóre z nich są naprawdę piękne. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne spacerki i piękne widoki :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna i pojemna torebka, Basiu. Widzę, że Cię w dyby zakuli:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawy spacer. Na targu kwiaty układają się w dywany. Na dziedzińcu zamkowym sporo się dzieje. Wystawa obrazów - piękna. Pojemną torbę sobie kupiłaś.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń