niedziela, 14 lipca 2024

Spacerek

z Naszego okna 















 Witajcie . Ostatnio pojechałam z mamą tramwajem do końca . Mamy w planach jeździć i zwiedzać  nowsze osiedla .Pojechałyśmy eskapadą czyli tramwaj był nad ulicą .https://www.transport-publiczny.pl/wiadomosci/olsztyn-tramwajowa-estakada-nabiera-ksztaltow-76574.html

Zdjęcie z tramwaju zrobiłam ale samej eskapady to z neta mam .Dojechałyśmy do osiedla pod lasem . Na koniec trasy tramwajowej i autobusowej . Nowe budynki i duże balkony mają. A ile jarzębin rośnie . Chodziłyśmy po osiedlu  i do lasku zaszłyśmy też. Mamie osiedle się podobało bo ładne podwórka i bloki .Wróciłyśmy do siebie  i mimo ze z jedne strony mamy parking i ulice to mama stwierdziła że jednak ładnie mieszkamy . Zwłaszcza nasza klatka i widok z naszego okna w kuchni . Bo na nowym osiedlu to nie ma drzew koło  bloku i patrzy się na drugi blok . U nas czyli  to duże drzewa są i dzięki temu ładny widok mamy a nie na blok 

5 komentarzy:

  1. Ślicznie, zielono!
    Bardzo lubię taki sposób zwiedzania, jaki wybrałyście.
    Moje miasto jest małe i nie ma takiej potrzeby, ani możliwości.
    Ale tak właśnie zwiedzałyśmy Płock z koleżanką, gdy się tam uczyłam.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe sposób na zwiedzanie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Basiu!
    Twoje miasto jest bardzo piękne z mnóstwem zieleni. Widok z okna macie też fantastyczny.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miło spędzony czas:) I jest zielono :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo zielono jest w Twoim mieście :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń