poniedziałek, 6 sierpnia 2012

Białe koszyczki


Kolor biały  uzyskałam   ze zwykłej codziennej gazety . Gazeta ma białe brzegi i tak właśnie skręcałam  by wyszły takie.Na pierwszym zdjęciu użyłam zwykłej tekturki na   co jest na  końcu bloku rysunkowego .Tak sobie przeplatałam . Mały to jest teraz  osłonka na kwiatek a większy hm troszkę nie stabiliny jest nie  wyszedł mi .Drugie zdjęcie  koszyczek  biało czarny  podoba mi się ten wzór.. Na  innych blogach  widzę  koszyczki  w  taki wzorek. . Jak go robiłam  to nie miałam  bloga i taki wzór sam  mi wyszedł kombinowałam i cis takiego mi wyszło .Na innych blogach super śliczne śa te wyroby  moje to takie  skromniutkie .

2 komentarze:

  1. ale i tak piekne basiu :) pozdrawiam ola

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo wyjatkowe i coraz ladniejsze :)
    Pozdrawiam serdecznie, Renia.

    OdpowiedzUsuń