poniedziałek, 27 sierpnia 2012

spotkanie u znajomych

Wybierałam  się do znajomych  całe lato i wybrać nie mogłam . Zawsze było mi coś nie tak albo za zimno albo za gorąco itp.  Pomyślałam dobra zmobilizuje się i spotkam się z nimi we wrześniu .Taaaak do mobilizacji to potrzebna jest mi Ola . He he gdyby nie ona  to nie wiem kiedy bym się w końcu wybrała .Ola chciała do nich iść a nie wiedziała gdzie mieszkają wiec się umówiłyśmy ze pójdziemy razem  a z tego wszystkiego wyszło że  poszliśmy we czwórkę bo Karolinka z Przemkiem też się wybrali .Milo było  troszkę się pośmieliśmy porozmawialiśmy wesoło było . Miło jest się spotkać ze znajomymi .Ja jednaj jestem  troszkę leniwa hehe i wolę  jak mnie odwiedzają  niż ja  mam iść ale właśnie dlatego jak mam okazje  wyjść to  korzystam i  czasami idę . Cieszę się ze  byłam i miło spędziłam czas .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz