czwartek, 9 sierpnia 2012

Na urodzinach


Odwiedziła  mnie  wczoraj Ola . Jak ona jest  to nie wiem  gdzie kończę dzień.  Kiedyś też tak było . Ola przyszła do mnie  razem poszłyśmy  do Karolinki a następnie wszyscy  do Magdy .Wczoraj  było podobnie .Najpierw  posiedziałyśmy   rozmawiałyśmy . Potem przyszła Karolina z Przemkiem  posiedzieli miło było  a następnie wszyscy  poszliśmy do Magdy urodzinowo .Bardzo fajnie było .Mecz  siatkarzy obejrzeliśmy niestety przegrali nasi Fajnie  spontanicznie  wyszło mi to  spotkanko  Dzieękuje wam za fajny dzień  Tak a jak bym się umawiała by się spotkać to zawsze   coś mi na drodze stoli  a to pogoda a to zmęczona a to jeszcze coś. Musze się właśnie z jedna znajomą  umówić ale to już nie na spontan i właśnie he he dlatego jeszcze  u niej nie byłam  bo zawsze cos jakoś  nie ma kiedy .

1 komentarz:

  1. Uważaj Basiu bo nie znasz dnia ani godziny, kiedy znowu wpadniemy do Ciebie i porwiemy Cię na imprezę ;D

    OdpowiedzUsuń