czwartek, 4 kwietnia 2013

Biało zielona karteczka

Oto  ostatnia  karteczka  zrobiona dla wolontariuszy .To znaczy  ostania zrobiona w grudniu na ich święto .W tym roku zacznę robić  je wcześniej bym nie musiała robić je na ostatnia minutę jak  wtedy. Dlatego tamte niektóre były  proste na szybko zrobione .Ta karteczka  ten pomysł  po głowie  chodził mi od dawna. Robiłam komuś jakiś czas temu karteczkę i myślałam o takiej .  Miała być biała zielony pasek tapety po środku i białe kwiatki. Wydawała mi się troszkę nudna . Co by   tu dodać ??? Klapki w mózgu mi się zamknęły i koniec  żaden pomysł mi do głowy nie chciał przyjść .Porzuciłam pomysł i zrobiłam  inną .Myśl  o tym projekcie  nie dawała mi jednak  spokoju  i ciągle myślałam  jak  zakończyć co dodać . Kiedy robiłam   te karteczki  wróciłam do tego pomysłu .Mając jednak mało  czasu nie wymyślałam  co więcej  zrobić  tylko
zrealizowałam  pomysł i dodałam tapetę po bokach .

5 komentarzy:

  1. Piękna,a przez tą biel bardzo delikatna:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę wolontariuszom bo Twoje karteczki od serca to wspaniały podarek:)) A co się tyczy języka migowego czy miganego to nie orientujesz się gdzie można zapisać się na kurs- najlepiej w Olsztynie? Jeśli wiesz to daj mi znać na maila: agapa@szeptem.pl
    Moja córka zna podstawy ale bardzo by chciała mieć papier lub poćwiczyć z kimś kto ma wprawę:) pozdrawiam aga

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna karteczka:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

  4. Piękna! Tapeta dodaje niesamowitego uroku:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj Basiu :) Ja też często mam problem z serii.. co by tu dodać bo pusto i zazwyczj kombinuje coś w narożnikach lub z brokatem albo po prostu pusta przestrzeń czym zapełnić w sensie docięcia jakiegoś "materiału" wię wspaniale sobie z tym poradziłaś :) Będę częściej zaglądała :) Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń