wtorek, 6 września 2016

Robotkowy Hasiok

Witajcie oto  kolejna odsłona mojego pojemniczka . W sierpniu bardzo mało do niego śmieciuszek wpadło . Większość czasu jak zauważyłyście  to byłam na spacerkach , w domeczku nad jeziorkiem i w lesie tak wiec nic prawie nie robiłam i nie śmieciłam . Wczoraj czyli 5 września  był światowy Dzień Postaci z Bajek . Ten  dzień obchodzony jest przede wszystkim w przedszkolach i niższych klasach szkoły podstawowej.Skąd wiem że są takie święta.  Kiedyś wyszukałam w necie kalendarz nietypowych świąt i tak od czasu do czasu o jakimś święcie wam piszę

4 komentarze:

  1. Spacerki też są potrzebna, choćby dla zdrowia :)
    A do końca roku jeszcze i tak zabraknie miejsca w pojemniczku :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzień Postaci z Bajek? To pewnie dlatego cały dzień ziewałam jak śpiąca królewna:)
    Całuski, Basiu.

    OdpowiedzUsuń