czwartek, 27 października 2016

Nietypowe święta Dzien smakowitej babeczki

Witajcie . w Październiku w kartkowej zabawie u Lidzi robimy karteczki na dzień smakowitej babeczki .oto moja różowa karteczka . Papier w babeczki oraz  jedna duża babeczka i jeszcze babeczkowe naklejki . Taką karteczkę wysłałam do Małgosi Xhttp://papierowy-jarmark.blogspot.com/
A ja taką słodką  karteczkę z wyszywaną  babeczką dostałam  od Natalki http://zaczarowanypapier.blogspot.com/
Słodkie karteczki powstały w tym miesiącu 


9 komentarzy:

  1. śliczne obie kartki. Fajne święto :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakbyście się Basiu umówiły, tak bardzo są do siebie podobne i obie śliczne :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Basiu same śliczności. Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Basiu, dziękuję za wspaniała karteczkę, te babeczki są naprawdę smakowite.
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne karteczki ☺ moja powedrowala wlasnie do Natalii, a na swoja czekam, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Smakowite karteczki :) Święto też bardzo słodkie :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Basiu! Cudowną Karteczkę zrobiłaś i Również piękną otrzymałaś - pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  8. Obie karteczki śliczne, a babeczki na nich apetyczne :-)

    OdpowiedzUsuń