środa, 3 maja 2017

Kartki dla mężczyzn

Witajcie Oto dwie  męskie karteczki jakiś czas temu już dane  .W pierwszej wykorzystałam  tekturę falistą. Dodałam takiego mojego kwiatka i dałam koledze słabo widzącemu . Druga kartka z której nie jestem zadowolona jest dla niewidomego. Miałam takie tekturowe pozostałości po wyjęciu  konia. Połamały mi się i pogubiłam wiec   taki nie kompletny  niby kontór konia tylko jest  .Najbardziej nie jestem zadowolona ze widać klej . Dopiero na zdjęciu zobaczyłam jak  niestarannie jest i klej widać . No trudno .


8 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawe kartki. Pomysł z konturem konia jest świetny, a klejem się nie przejmuj - w rękodziele jak najbardziej dopuszczalne są drobne niedoskonałości, to je różni od fabrycznej sztampy.
    Uściski, Basiu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę przyznać, że Twoje pomysły z wykorzystaniem nawet tzw. odpadków są super. Kontur konia jest ok i pewnie daje się też pomacać, bo jest z tekturki. Świetnie :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie się prezentują :) Stonowane kolory ciekawie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Basiu, Gosia ma rację, że właśnie w niedoskonałości rękodzieła tkwi jego piękno, a nie w sztampowych fabrykatach...

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz Basiu fajne pomysły na kartki, a to wykorzystanie tekturki po koniu, to dopiero fajny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Basiu! Wcale nie musisz się przejmować że coś Ci brakuję, Bo wstawiłaś w to miejsce kwiatka i wygląda to tak jak by było zamierzone,Obie karteczki są piękne - Gorąco Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Basiu jest super, kontury konia są rewelacyjnym pomysłem
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem pod wrażeniem Twojej recyklingowej kreatywności :-)

    OdpowiedzUsuń