sobota, 20 maja 2017

Wiosna

A właściwe  lato tak upalnie się zrobiło. Witajcie.Sezon wyjazdu na  domeczek już rozpoczęty. A teraz nawet sezon  tam nocowania już się rozpoczął Właśnie w czwartek rano z mamą pojechałam i w  dziś po południu  wróciłyśmy . Mama w mini ogródku szala ja  troszkę łapałam witaminki D ,czytałam i robiłam zdjęcia .Właśnie u Agatki  jednym z tematów zdjęć jest cień.http://kreatywnybazarek.blogspot.com/2017/05/2-wyzwanie-fotograficzne-na-maj.html#comment-form
Słoneczko świeciło wiec  pobawiłam się i  porobiłam zdjęcia cieniom 



















Miło mi że do mnie  zaglądacie , komentujecie że jesteście dziękuje wam

9 komentarzy:

  1. Piękne zabawy ze słońcem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Basiu! śliczne zdjęcia porobiłaś z cieniami a ja jeszcze nie mam nic, Fajnie mieć taki domeczek - Pozdrawiam Cię gorąco

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne cienie :) A kwiatki pięknie rozkwitły, chyba też czekały na słoneczko :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniale uchwyciłaś grę światła i cienia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Basiu, pięknie korzystasz z wiosny. Podziwiam zdjęcia.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ach mieć taki domek jak Ty i móc tam czasem do niego uciec i od wszystkiego odpocząć... Super zdjęcia z cieniem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No cień Ci wyszedł Basiu doskonale. Troszę Ci tego domeczku zazdroszczę :-) Łykaj słoneczko i wit D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Basiu, świetne zdjęcia. Uwielbiam słonko.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie mieć takie swoje miejsce. Podoba mi się cień gałązki na ścianie i cień kubka.

    OdpowiedzUsuń