czwartek, 18 maja 2017

Kartki przec cały rok u Ani

Witajcie . Oto moje majowe karteczki u Ani Wielkanocna z barankiem . Ja na białej bazie przykleiłam elementy z pocztówek . Boże Narodzenie  to bombka . Umie  znowu obrazek z pocztówki oraz tektura falista . Najbardziej  jestem zadowolona z ostatniej kartki czyli okolicznościowej z nutkami .Najwięcej jednak miałam z nią problemów . Miałam jeden wykrojnikowy element z nutkami . Nawet niby go odłożyłam blisko by mieć do tej karki ale przez  małą rewolucje w pracownie nijak nie mogłam znaleźć .Znalazłam  kawałek papieru w nutki i już zaczynałam coś tam kombinować.  Jednak znalazłam obrazek jaki kiedyś od której z was  dostałam taki ładny różyczka i nutki i o to  jest kartka .







11 komentarzy:

  1. Basiu cieszę się, że poradziłaś sobie z tematami majowymi i do tego bardzo fajnie sobie poradziłaś. Wszystkie kartki są super, ale faktycznie ta grafika z różą jest przepiękna i kartka wyszła cudna.
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne karteczki :) Bardzo mi się podoba ta z bombką, no i oczywiście różyczka jest śliczna :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Basiu, bardzo podobają mi się wszystkie Twoje kartki.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne Ci one wyszły.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne karteczki!
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń