piątek, 12 maja 2017

Nominacja Liebster Award

Witajcie . Dostałam nominacje  Liebster Award od Bogusławy zhttps://kordonkowy.blogspot.com/
  bardzo dziękuję.
Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Po odebraniu wyróżnienia należy odpowiedzieć na 11 pytań od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz od 5 do 11 blogów, które działają od niedawna lub mają mniejszą liczbę obserwujących, tak by też miały szansę zaistnieć w blogowej społeczności oraz zadajesz im swoich 11 pytań. Nie można nominować bloga, z którego otrzymało się wyróżnienie. Zabawa nie jest przymusem

Oto  moje odpowiedzi 
    1Skąd pomysł na taką nazwę bloga? Mój blog jest o wszystkim co robię , wyjściach spotkaniach Taki mój mały świat
    2 co najbardziej cenisz w ludziach Radość życia , cieszenie się drobiazgami ,optymizm
    3. Morze czy góry? Na góry to lubię tylko patrzeć wole morze , szum fal , spacer brzegiem
    4. Najulubieńsza słodycz? wafelki ,sękacz
    5. Dzień bez czego dla Ciebie jest dniem straconym?Bez komputera he he jednak nie bo jak jadę do mojego domeczku to nie mam tam internetu komputerka . Raczej mogę się bez wielu rzeczy obyć
    6. Ile czasu w ciągu dnia poświęcasz na swoje
     pasje? Zależy które . Komputer blog oj to sporo kilka godzin czasami nawet za dużo. A prace plastyczne też dwie trzy godziny to zależy czy mam na coś pomysła
    7. Twoja ukochana bajka z dzieciństwa to…Nie mam Lubiłam bajki La Fonteina
    8. Jeśli mogłabyś zmienić w sobie tylko jedną rzecz - co to by było? Wzrost he he dodała bym sobie kilka centymetrów bo te moje 140 to jest raczej mało
    9. Ulubione motto, cytat ? Moje motto to jeśli kochasz coś robić rób to nawet jeśli tego nie umiesz
    10. Wielka podróż – gdzie chciałabyś pojechać? Do Włoch
    11. Jak minął Twój wczorajszy dzień? Moje dni są podobne więc wczoraj był taki sam komputerek telewizorek i w końcu zabrałam się za robienie kartek na zabawy
oto  blogi jakie ja nominuje http://mikaglo.blogspot.com/



Oto moje pytania  
1ulubiony kolor
2 kiedy najlepiej ci się tworzy o jakiej porze dnia
3 skąd czerpiesz inspiracje
4 kto z rodziny zachęca cie do tworzenia pomaga
5ulubiona książka lub film
6ulubiona pora roku
7 kto zachęcił cie do prowadzenia bloga
8 masz jakieś domowe zwierzątko
9ulubiony rodzaj muzyki
10 Jak najchętniej się relaksujesz
11 Twoje największe marzenie

4 komentarze:

  1. Gratuluję nominacji :) Znowu troszkę się o Tobie dowiedziałam :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Basieńko, miło Cię poznać nieco bliżej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Basiu dziękuję , ze odpowiedziałaś na moje pytania :) Dzięki nim poznałam Cię troszkę bardziej. Ale tak sobie myślę, że dokonałam dobrego wyboru, ponieważ poznaję osóbkę może o nie gigantycznym wzroście, lecz prawdziwym Gigantem radości, optymizmu i wielkich pasji :)))
    Pozdrawiam Cię cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję :-) Dzięki tym nominacjom lepiej się poznajemy.

    OdpowiedzUsuń