wtorek, 21 maja 2019

Ukwiecone kartki

Witajcie .Oto takie ukwiecone karteczki . Mało używam takich trochę przestrzennych kwiatów bo je oszczędzam . Mam ich mało. Jedne zostały kupione na jakimś bazarku na FB inne dostałam od was . Sama mało robię kwiatków bo nie umiem pierwszą mama dostanie na swoje święto .kartki mi się podobają więc będę musiała częściej robić z takimi różnymi kwiatkami . kartki są kolorowe i kwieciste więc może pasują do zabawy u Reni https://reanja1.blogspot.com/2019/05/niech-sie-swieci-m

aja.html

9 komentarzy:

  1. Świetne karteczki:) z kwiatami wcale nie jest trudniej niż nam się wydaje, tym bardziej że często wystarczy dziurkacz, ale sama mam z nimi problem i robię gdy już muszę:) Dziękuje za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne kartki Basiu, szczególnie ta pierwsza :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne karteczki :) Takie wiosenne :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Basiu, te kartki są fantastyczne. Rozwijasz swe zdolności w tworzeniu kartek.

    OdpowiedzUsuń
  5. Basiu przestrzenne kwiaty dodają niepowtarzalnego uroku Twoim kartką.
    Pozdrawiam serdecznie 😀

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne karteczki Basiu.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. O!!! Kolorowe i kwiatkowe! Bardzo mi sie podobaja :)))
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Basiu, fantastyczne są te ukwiecone kartki.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń