wtorek, 14 maja 2019

Kilka intensywnych dni

Witajcie . Tamten tydzień zapowiadał się całkiem intensywny .Pogoda jednak zepsuła plany .Miałam jechać do naszego domeczku ale było zimno . Inne spotkanie też się nie odbyło . Jednak troszkę poruszałam się i miło czas spędziłam . kilka razy byłyśmy  z mamą w mieście załatwiać sprawy i buszować po sklepach .Gdzieś te zimowe kilogramy muszę zrzucić .By jednak za dużo ich nie zrzucać odpoczywając w kawiarence przy jakimś markecie zjadłyśmy po gałce lodów w kubeczku . By odstraszyć zimno w końcu schowałyśmy zimowe ubrania.Jakoś nie czuje jeszcze wiosny a przed blokiem cudny bez już kwitnie.W  niedzielę byłyśmy na cmentarzu .To takie smutne jak są takie opuszczone zaniedbane groby . Dzieci może są daleko albo ludzie samotni byli . koło nas jest grób co od pogrzebu czyli 20 nikt nie był. Mama stara się ogarniać pielić, świeczki palić. Jakiś czas temu zmarła mamy znajoma i mama tez stara się troszkę dbać o jej grób. Syn  mieszka niedaleko Olsztyna a ani  razu nie był na jej grobie  .To  takie smutne . U nas w klubie też są osoby samotne i jak zmarła jedna pani to na pogrzebie oprócz nas z klubu TPG prawie nikogo nie było. Czasami z mamą na jej grób tez chodzimy . A kiedyś grupa z naszego klubu była  tam posprzątać  . Postanowiliśmy w klubie  zebrać troszkę kasy i położyć płytę. Malo nas w klubie jest  i każdy jakiś grosik się dołożył i takie coś bardzo skromnego powstało. Nie ciekawie to wygląda bo płyta mala  ala Basia też była malutką osóbką   . Nawet mniejszą niż ja   . Ważne że lepiej to wygląda niż przedtem . Tak wiec my staramy się trosczyć o swoich nawet po śmierci .A jak pisałam może już nie być TPG  .http://basiapawlak.blogspot.com/2019/05/ratuj-nas-przed-likwidacja.html
 Mało mam znajomych więc i wam wysłałam  o tym informacje. . Dziękuje tym którzy udostępnili napisali o tym i proszę nadal o udostępnie4nie w świat . Dziękuje też za wpłaty bo wiem że ktoś już wpłacił. Ech gdyby wszyscy internetowi znajomi i ci  na FB  choć parę zloty wpłacili . Ech . Atu na początku był bum a teraz nikt .https://zrzutka.pl/jvxtm7
No nic  trudno . Ten tydzień zapowiada się całkiem całkiem intensywnie. Wczoraj to był dzień. .Rano do banku i  do sklepu po obiedzie ledwo odpoczęłam  znowu na miasto do lekarza .  Jutro też do miasta na jakieś  badania idę W sobotę mam spotkanie z  moim klubem TPG



6 komentarzy:

  1. Trzymaj się Basiu :) pozdrawiam wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo rezolutna i serdeczna z Ciebie osóbka, która ma wielkie kochające serce.Trzymam kciuki, aby wszystkie Twoje plany udało Ci się zrealizować. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny bez masz przed domem, a mój już przekwita :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Basiu, miałaś tydzień pełen wyzwań, ale poradziłaś sobie :)
    Co ważniejsze to wsparcie jakie znajdujesz w klubie. To miłe i bardzo ważne w życiu :)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie to wzruszające że dbacie również o groby osób samotnych czy zapomnianych, macie dobre serduszka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Basiu, naprawdę bardzo intensywnie żyjesz.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń