piątek, 9 sierpnia 2019

Serial Zniewolona ukraińska Izaura

Witajcie Pamiętacie serial Niewolnica Izaura ??? Teraz na jedynce leci ukraiński serial Zniewolona i jest podobny do Izaury . Nawet się zastanawiałam czy może kupili licencje na Izaurę i po swojemu przerobili . Bardzo dużo jest podobieństw. Niewolnica poddana wychowana  wykształcona przez panią matkę chrzestną jak panienkę Jest pół sierotą. Zakochuje się w paniczu .Jej państwo mają jednego syna nicponia .Zresztą ojciec też nie lepszy. Po śmierci żony czyli tej matki chrzestnej bierze sobie aktoreczkę. Nawet początek jest taki sam . Odwiedza ich młoda dziewczyna zachwycona grą na fortepianie tej poddanej. My i ona dowiadujemy się że to jest poddana a nie wolna osoba . Ta młoda  dziewczyna wychodzi za ich syna nicponia. Jak zginął ten panicz co się ta poddana niewolnica kochała to już prawie jestem pewna że na na licencji Izaury zrobiony . Teraz już historia troszkę inaczej się potoczy zobaczymy co jeszcze będzie podobne jak w Izaurze


4 komentarze:

  1. Oj, pamiętam jakim hitem była Isaura:) A "Zniewolonej" nie oglądam, nie lubię seriali.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Isaura to jeszcze nie moje czasy, ale znam ją z opowiadań rodziców. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałem o tym serialu "Zniewolona", a Isaura to nie moje czasy również... Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Basiu podziwiam, że tak doskonale pamiętasz Izaure . To były już moje czasy i oglądałam bo wtedy nie było nic innego w TV a taki tasiemiec to był chyba jeden jedyny.
    Zniewolona oglądam i z niecierpliwością czekam na kolejne odcinki.
    Miłego oglądania

    OdpowiedzUsuń