sobota, 12 października 2019

Intensywny tydzień

Witajcie Ostatnio pisze wam ze często gdzieś się ruszam i mam nadzieje że jakieś kalorie spalam  No właśnie spalam bo spodnie już są ciut luźniejsze . Oto kolejny intensywny czas . W niedziele po obiedzie samochodem z mamy znajomym pojechałyśmy na mały spacerek do lasu a potem do domeczku zabrać trochę rzeczy .Niestety   kwiatki zmarzły W poniedziałek zrobiłam sobie spacerek na pocztę  Po obiedzie wpadła na chwilkę siostra z siostrzeńcem przynieśli swoje winogrona. Wiedziałam że siostrzeniec przyjdzie więc jak przyszedł  otworzyłam mu drzwi a potem  zamknęłam i prawie siostrze przed nosem zamknęłam . Taka ze mnie he he "dobra " siostra " We wtorek pojechałam z mama po ryby bo u nas blisko niema dobrych ryb .Najpierw byłyśmy na jednym końcu miasta potem na drugim .Do innych sklepów też zaszłyśmy . W sumie byłyśmy w 6 sklepach . W środę na dwa dni przyjechała do mamy znajoma . Ja najpierw byłam na poczcie bo za mało ją odwiedzam  a potem na parę godzin pojechałyśmy do naszego domeczku odwiedzić jeziorko





W czwartek byłyśmy w restauracji na obiedzie i troszkę po sklepach pochodzilyśmy
W piątek byłam u usznej bo ciągle coś nie tak z aparatem . Ale wiecie co dobrze ze ja najpierw zapłaciłam za aparat a potem o dofinansowanie . Bo tak jak bym najpierw czekała na dofinansowanie do nie wiem kiedy bym miała aparat . Miało być dofinansowanie za  pół roku ,a teraz to widomo że w tym roku nie mam co czekać Pytanie kiedy w następnym roku??

5 komentarzy:

  1. Ale Basiu prowadzisz intensywne życie i bardzo dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Basiu trzeba korzystać póki jeszcze pogoda sprzyja:) pozdrawiam cieplutko super wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Basiu, masz super sposób na spalanie kalorii:)
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  4. Całkiem ciekawie spalasz kalorie i zbędne kilogramy :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Założę się, że niewiele ludzi spędza tak aktywnie swój wolny czas, jak Ty, Basiu. Pozdrowienia ślę

    OdpowiedzUsuń