poniedziałek, 14 października 2019

Polka Manuela Gretkowska

 Polka  Manuela GretkowskaPolka zawiera, co w prozie Manueli Gretkowskiej najlepsze : celne obserwacje paradoksów współczesności, błyskotliwe eseje, zmysłowe relacje z podróży oraz pełne ironii i poezji opisy codzienności.
Nie czytałam żadnej innej jej  książki Ta miałam przez przypadek . Siostra dała bo robiła czystke w domu .opis ciekawy ale nie nie zaciekawiła ot przeczytałam i już
Gretkowska marnuje czas czytelnika, wyliczając zabytki, które zwiedziła podczas urlopu w Grecji, streszczając program telewizyjny o Halloween, który oglądała, ciągnąc umiarkowanie ciekawy wywód o Hannibalu Lecterze, wrzucając w tekst wywiad udzielony dla "Zwierciadła" albo kawałek felietonu o Ally McBeal
G
odna polecenia tylko tym, którzy lubią czytać prywatne wynurzenia znanych literatów.

4 komentarze:

  1. Z tego co Basiu opisałas, to chyba książka nie dla mnie...

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaczęłam kiedyś czytać i nie dotrwałam do końca.
    Buziaczki, Basiu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mimo wszystko to chyba nie mój klimat. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam...
    Warto wiedzieć po co nie sięgać ;)
    Dziękuję za opinię i pozdrawiam miło 😊

    OdpowiedzUsuń