piątek, 10 stycznia 2020

Breloczki z masy papierowej

Witajcie Kupiłam kiedyś taka masę papierową . Już kiedyś nią się bawiłam i powstały wisiorki . Teraz zostałam poproszona o zrobienie breloczków dla naszych wolontariuszy .Czasu było mało i nie chciało mi się bawić w robienie zimnej porcelany wiec zrobiłam je  z gotowej masy papierowej . Jednak wole zimną porcelanę a tą zostawię na większe projekty  .Prawie wszystkie  breloczki są wycinane foremkami do ciastek.Kiedyś pisałam że siostra sporo mi ich dala Oto taki jest kolor naturalny . A potem je pomalowałam . Jednak zimną porcelanę łatwiej się maluje






7 komentarzy:

  1. Świetny pomysł :) aniołkowe sa najładniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie wyglądają :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne Basiu! Samochodziki ekstra:)))
    A nie są kruche po wyschnięciu?

    OdpowiedzUsuń
  4. To jest świetny pomysł na deszczowe popołudnie z dzieckiem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny pomysł, a aniołki najpiękniejsze. Pozdrawiam Basiu.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo sympatyczne breloczki, Basiu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawie to wygląda. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń