wtorek, 28 stycznia 2020

święta na okrągło

Witajcie .W tamtym roku jakoś mniej z Inką robiłam karteczki świąteczne  . W tym roku może będzie lepiej .W styczniu sugerujemy się piosenką Czerwonych Gitar Dzień jeden w roku  "Jest taki dzień...
Bardzo ciepły, choć grudniowy.
Dzień, zwykły dzień,
W którym gasną wszelkie spory.

Jest taki dzień,
W którym radość wita wszystkich,
Dzień, który już
Każdy z nas zna od kołyski.

Niebo - Ziemi, Niebu - Ziemia;
Wszyscy wszystkim ślą życzenia:
Drzewa - ptakom, ptaki - drzewom,
Tchnienie wiatru - płatkom śniegu.

Jest taki dzień -
Tylko jeden raz do roku.
Dzień, zwykły dzień,
Który liczy się od zmroku.

Jest taki dzień,
Gdy jesteśmy wszyscy razem.
Dzień, piękny dzień -
Dziś nam rok go składa w darze.

Niebo - Ziemi, Niebu - Ziemia;
Wszyscy wszystkim ślą życzenia,
A gdy wszyscy usną wreszcie,
Noc igliwia zapach niesie.


Ja zasugerowałam się słowami Tchnienie wiatru - płatkom śniegu i na mojej karteczce jest trochę  płatków śniegu W tym roku takiego widoku  tyle śniegu jeszcze u nas nie było U Uli narozrabiałam z żabka zobaczymy czy sobie poradzę u Inki No i nie wiem jak buu uff udało się 


 

6 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie się zainspirowałaś :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ładna karteczka, Basiu, taka prawdziwie zimowa.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie się udało Basiu! a te właśnie słowa, to moje ulubione! :)śnieżnie i lekko na Twojej kartkce!

    OdpowiedzUsuń
  4. Klimatyczna praca, super :-) Trzymam kciuki za wytrwałość w tym roku ;-) Dziękuję za wspólną zabawę- DT Rogatego Żaneta z Zielonej Szafki

    OdpowiedzUsuń