środa, 1 stycznia 2020

Sylwestrowo

Witajcie Jak wam minął sylwester . My z mamą obie podziębione więc bardzo spokojnie nam minął w domu . Każda w swoim pokoju oglądała koncerty a potem poszłam do mamy pokoju .Tak reklamowali tego sylwestra w 2 a ja mało go oglądałam. On był do tańca a ja Zenków Bojsów i innych disco polo nie trawie .Oglądałam na TVN  a tam fajni polscy wykonawcy Perfekt , Bajm . Kombi itp Od czasu do czasu na Polsat przezucalam ana 2 to tylko Golców ,Viki Gabor . Rodowicz i jeszcze coś. Jak mi się na jednym nie podobało to na inny brałam Mama sobie nastrój zrobiła sporo świeczek zapaliła . Ja też byłam "zapalona:" Jeszcze raz wszystkiego dobrego w Nowym Roku


12 komentarzy:

  1. Basiu, dużo zdrówka dla Was oraz wspaniałego, szczęśliwego, twórczego i pełnego niezapomnianych wrażeń Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  2. Basiu, wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku!
    Nastrojowo o d świec - cudnie! I naszyjnik masz sylwestrowy:)))
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrego roku wam zycze!
    Poprzedni komentarz musialam usunac, bo mi tablet z zyczen sieczke zrobil, glupia maszyna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też Sylwestra spędziłam w domu.
    Pomysł ze świecami - cudowny!
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  6. Basiu!
    Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku dla Mamy i dla Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Basieńko, ja też sylwestrowałam w domku. I też nie znoszę disco polo:)
    Zdrowia i szczęścia na ten Nowy Rok.

    OdpowiedzUsuń
  8. Basiu wszystkiego dobrego Ci życzę w Nowym Rok i dużo zdrówka. Ja też spędziłam w domu sylwestra :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja tez lubię nastrój i mam pełno światełek w domu. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku życzę!

    OdpowiedzUsuń
  10. Też nie trawię disco polo ... za to bardzo lubię nastrój jaki daje światło świec :)
    Wszystkiego co dobre w całym nowym roku życzę Tobie i Twojej Mamie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dużo zdrówka i najlepsze życzenia na ten Nowy Rok !

    OdpowiedzUsuń
  12. Dużo zdrowia całej Twojej Rodzinie spełnia wszystkich planów w Nowym Roku 🥂🍾

    OdpowiedzUsuń