piątek, 10 kwietnia 2020

Jajka styropianowe i bombka

Witajcie . W tym roku powstało kilka cekinowych jajeczek . Pierwsze małe to taki misz masz kolorystyczny . takie pomieszane miałam  w jednym woreczku więc je wzięłam  . Drugie większe  to też rózne kolorowo i wstązka . Trzecie tej samej wielkości to już kolor jasno zielony kwiatuszki . Musiałam kombinować bo mało brakowało a zabrakło by mi zielonych .ostanie to już wielkie jajo . Cekiny niby mialam ale nie w wiosennych kolorach ,ale szpilek by na takie wielkie jajo nie starczyło . A po glupie szpilki w tym czasie nie warto wychodzić.Chciala zrobić wstążkowe . Dwa razy z różną wstążką  kambinowałam ale mi nie wyszło. Pomalowalam je i ozdobiłam cekinowymi kwiatkami iszpilkami z kolorową główką. Na koniec powstała jeszcze mała bombka .Pałętała mi się na wierzchu  mała styropianowa kulka a że cekiny jeszcze nie schowane to zrobiłam. Małych szpilek na szczeście mi starczyło





7 komentarzy:

  1. Przepiekne sa Twoje pisanki Basiu :) ale się napracowałaś :) Basiu życzę Ci zdrowych bezpiecznych Świąt i niech nic nie zmąci radości Wielkanocnego poranka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Basieńko, prześliczne jajeczka. Chyba dużo pracy wymagały.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne, kolorowe jajeczka zrobiłaś Basiu :) Podziwiam Cię za wbijanie tych szpileczek.

    OdpowiedzUsuń
  4. Basiu, pisanki wyszły Ci cudnie, pełne koloru i radości, teraz tak nam potrzebnych. Pozdrawiam cieplutko! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, nawet nie wiedziałam, że tak fajnie wygląda styropian pomalowany farbką :) Piękne wszystkie jaja i bombka też :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie Basiu.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń