środa, 15 kwietnia 2020

Wyklejanka

Witajcie Dawno temu kupiłam siostrzenicy taką wyklejankę. Nie zrobiła tego więc po paru latach siostra mi to dała. Do wyklejania były cekiny i ja je wykorzystałam na bombki .Widziałam że nie będę sę bawić w przyklejanie klejem cekinów Tak więc obrazki mi zostały i tak sobie były .Myślałam kombinowałam co przykleić ale niue bawic sie klejem . Olśniło mnie że są samoprzylepne kryształki półperełki itp .Teraz siedząc w domu wreszcie sie za to zabrałam . Wykorzystałam to co miałam w domu Bez sensu było teraz latać po mieście i szukąć .Tak więc nie wszytkie są takiej samej wielkości Są też troche miejsze niż kóleczka na rysunku wiec nie zawsze je przykrywają.Myślałam ze mi nie starczy ale zużyłam prawie wszytkie jakie miałam. Oczywiście nie trzymałam się schematu gdzie ile jakie kolor bo nie mialam odpowierdniej ilości każdego koloru . Ale efekt mi sie podoba . Teraz bedę szukać  kupoiwac odpowiednie kolory wielkości na konia




6 komentarzy:

  1. Znakomicie Basiu, super miałaś pomysł i wyszło lepiej niż z cekinami.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo pomysłowo i efekt bardzo ładny :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale super, Basiu! Myślę, że z cekinami nie byłoby aż tak ładnie.
    Mam nadzieję, że pokażesz konia jak skończysz.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne sa te wyklejanki, pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie prezentują się Twoje wyklejanki.

    OdpowiedzUsuń