wtorek, 12 maja 2020

Pudełko z koniem

Witajcie . Oto drugie ozdobione pudełko . To też zostało pomalowane zwyklymi plakatówkami . Potem dla zabezpieczeniia  potraktowane klejem vikolem. Na wierzchu i w środku jest pocztowka z koniem ..Przyozdobiłam je łupinkami pistacji . Różne wzory wymyslałam .Nie mogłam się zdecydowac który to mama pomogła wybrać . Potem po przyklejeniu je pomalowałam . Powinam to zrobic przrd tak jak na wierzchu . Dlatego na bokalch jeszczcze popackałam tą samą farbą co łupinki by wygladało że tak miało być  . Bo malując przyklejone łupinki miechcącaą  malowałam też pudełko . Takie pudelko dostanie moja starsza siostra bo ona lubi konie









8 komentarzy:

  1. I kolejne pudełko dostało drugie życie :) Super ! Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne końskie pudełko, Basiu.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne masz pomysły Basiu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudownie przyozdobiłaś to pudełko, Basiu.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne pudełko Basieńko. Pozdrawiam serdecznie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj, Basiu. Genialne to pudełko.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe wykorzystanie łupinek. U Ciebie chyba mało co się marnuje. :) I to jest dobre podejście moim zdaniem.

    A ja chyba pierwszy raz dopiero przeczytam ,,Władcę...".

    Pozdrawiam!
    https://mozaikarzeczywistosci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń