środa, 20 maja 2020

maseczki

Takie czasy nastały że trzeba nosić maseczki . Siostra nam poszyła . Na mnie troszkę za duże .Byłam raz bez okularów bo parują i maseczka mi na oczy aż zachodziła . Musialam ciągle ją zniżać .Na szczęście mam płyn do okularów by nie parowaly więc chodzę w okularach i one mi trzynają maseczkę.  Miasto też rozdawało takie czarnę . My jeszcze dokupilyśmy jakieś w sklepie kupłyśmy . Mam na początku to łapała się na tym ze chciala usta pomalować przed wyjściem .Teraz juz tak się przyzwyczaiła że nawet zębów nie zaklada . Siostra ostanio poszyła dała mi mniejsze maseczki .Ale ale niedługo na dworze nie trzeba będzie nosić maseczek .Zwłaszacza w tych województwach gdzie jest najmniej chorych . W moim jest mało chorych z czego się cieszę. Jednak nie wiadomo czy to mało chorych czy mało testów robionych wiec oczywiście trzeba się pilnować.  Ale nie my pierwsi nosiliśmy maseczki .Oto zdjęcie 1919 roku jak panowała Hiszpanka .Ona trwała dwa lata. A tu wiersz z jakiejś epidemiu Ponownie wydrukowane podczas hiszpańskiej grypy
Pandemia, rok 1919Napisała go Kathleen O 'Meara:
A ludzie zostawali w domu
I czytali książki
I słuchali
I odpoczywali
I ćwiczyli
I stworzyli sztukę i grali
I nauczyli się nowych sposobów bycia
Zatrzymali się i usłyszeli głębiej
Ktoś medytował, ktoś się modlił
Ktoś natknął się na jego cień
Ludzie zaczęli myśleć inaczej
I ludzie się wyleczyli.
I przy braku ludzi, którzy
Żyli w ignorancie,
Niebezpieczny, bezsensowny i bez serca,
Ziemia też zaczęła się goić.
A kiedy niebezpieczeństwo się skończyło i
Ludzie się spotkali,
Żałują zmarłych
I to nowe wybory
I marzyli o nowych wizjach
I stworzyli nowe sposoby na życie
I całkowicie uleczył ziemię
Właśnie wtedy, gdy zostali wyleczeni.
i jeszczena koniec troszke chumoru














10 komentarzy:

  1. No to poprawiłaś mi Basieńko humor tym postem;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny jest ten humor, pośmiałam się. A na to by można było chodzić bez maseczki to ja czekam z utęsknieniem. Móc znów oddychać świeżym powietrzem i pełną piersią...

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie móc się trochę pośmiać:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Basiu, rozbawiłas mnie tymi memami. Szczególnie z tym - nie mój chłop:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Basiu, dziękuję za tę porcyjkę humoru, teraz tak go potrzebujemy, by nie zwariować ;) Pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale się uśmiałam,dziękuje

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie czasy że trzeba nosić maseczki. Szyje też szyje. Dobrze że humor Ci dopisuje

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe masz Basiu maseczki i przygotowałaś nam też wspaniałą dawkę humoru. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Super dowcipy :) A Twoje maseczki bardzo fajne :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Basiu!
    fantastyczne dowcipy.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń