środa, 27 maja 2020

Witajcie .Mało ruchu i mało intensywne dni to czas troszkę się rozruszać . W piątek byłyśmy z mamą na spacerku i w fajnym wielobranżowym sklepie . Mama nawet coś tam makupowała do domu . Po południu wpadła siostra z siostrenicą. Przyniosły nam ciężkie zakupy typu zgrzewka mleka wody itp . Siostrzenica przyniosła mi swoje stare farby i kredki . Ostanio czegoś szukała odkryła ze ma dużo a już nie używa . Zobaczcie jakie stare kredki klasa 5 . Sporo tych kredek czyli  znaczy ze mam zacząć rysować pastelami olejnymi. !!!???Farby część suchych ale część da sie uratować . Powiedziałam by dała wszystko a  ja to przejrzę. Potem jeszcze wpadla druga siostra i siostrzeniec bo mi drukarka padla więc wziąl ją do siebie by naprawić.W sobotę cały dzień byłam z mamą w naszym domeczku nad jeziorkiem .Miało być ładnie a nie było .Mamie taka bez słoneczna pogoda odpowiadała bo w ziemi się bawiła  Ja nie lubie w ziemi się bawić ale coś jej tam pomagałam .Nie bardzo byłam zadowolona że byłysmy do wieczora bo na dworze nie było cierpło a w domeczku jeszcze zimniej brr.Ale poddychałam świerzym powietrzem bez maseczki i troszkę się poruszałam . W poniedziałek zrobiłasm sobie mały spacerek po osiedlu by się troche rozruszać. Oczywiście kika fotek trzeba było zrobić. Mam nadzieje że teraz częściej będę sie więcej ruszać






7 komentarzy:

  1. Najlepiej rozruszać się na łonie przyrody.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zacznij Basiu, zacznij, ja uwielbiam pastele olejne. Tymi kredkami świetnie się rysuje i powiem, że wspaniale się mieszają ze sobą. zobaczysz, polubisz:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Eksperymenty będą ciekawe, powodzenia Basiu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem ciekawa jak wykorzystasz te pastele i kredki. Ale znając Ciebie na pewno coś wymyślisz.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia Basiu, na pewno wyjdzie coś fajnego ;) Pozdrawiam, dobrej nocki! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkim brakuje ruchu, ale może już będzie coraz lepiej i łatwiej wychodzić z domku :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń