wtorek, 5 maja 2020

Pudełko

Witajcie .Siostra kiedyś dała  mi sporo pudelek z myślą że je wykorzystam do wysyłania paczek lub inaczej Fajne są  niektóre  te pudełeczka .Postanowiłam je ozdobić i będą na  prezenty jako szkatułki ,pojemniczki .Oto pierwsze pudełko . Pomalowałam je zwykłymi plakatówkami a potem "polakierowałam" he he klejem vikolem . Lakieru nie używam bo nie mam a tak jest trochę  zabezpieczone .Na wierzch i na  dno przykleilam takie oto zdjęcia wody . Boki były smutne więc je ozdobilam . Mialam w planach czym inym je ozdobić ale oczywiście nie znalzałam tego . Kombinowałam  co by tu zrobić? ? Napaćkałam kleju na gorąco choć chciałam ładne wzorki zrobić ale nie wyszło.Potem je pomalowałam tą samą farbą choć zastanawiałam sie czy może inną  pomalować.Tak oto wyglada pierwsze pudełko











7 komentarzy:

  1. I proszę jak ze zwykłego szarego pudełka, można zrobić takie ładne kolorowe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawe pudełko w klimacie wodnym, Basiu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Do przechowywania skarbów w sam raz:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zupełnie jak w morskich głębinach :) pudełko dostało nowe życie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Basiu!
    Zrobiłaś bardzo ładne kolorowe pudełko.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie morskie pudełko wyszło :) Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń