czwartek, 2 lipca 2020

Kartowa wymianka zwierzęca krówka

Witajcie . kolejna wymianka kartkowa u Lidzi była z krówką .Moja  taka jak zwykle skromna . Nie zdecydowałam  się narysować krówki a wydrukować nie mogłam bo zepsutą drukarkę mam .Znalazłam u siebie  tylko   taki obrazek . Swoją wysłałam do Basi Hhttps://serwetki-quillinq.blogspot.com/
A ja fajna krówkę dostałam od Mięty https://papillon-motylkowo.blogspot.com/
A ja cały czas nuciłam Strzałka
Czarna krowa w kropki bordo
gryzła trawę kręcąc mordą.
Krowa była w kropki,
trawa szmaragdowa,
gryzła trawę szmaragdową
nakrapiana krowa.
Mowa-trawa, trawa-mowa,
jakie mleko daje krowa?
Szmaragdowe?
Nie!
Nakrapiane?
Źle!
Jakie mleko, jakie mleko
daje czarna krowa?


7 komentarzy:

  1. Świetna karteczka Basiu, fajna ta Twoja krówka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ponownie dziękuję za kartkę z krówką. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodziutkie krówki.
    Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocza ta Twoja krówka, Basiu.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Super karteczki i jak zawsze fajna wymianka :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń