czwartek, 16 listopada 2023

Jesiennie

 Witajcie . Ostatnio troszkę z mamą się podziębiłyśmy i z domu nie wychodziłyśmy a tam zaczęła się piękna jesień .Mama wiec moim aparatem zaczęła robić jesień przez okno .Drugiego listopada było pięknie więc poszłyśmy na jeden cmentarz i tam obfociłam jesienne drzewa .Następne  zdjęcia to  szłam do apteki a jak jechałyśmy na cmentarz to widziałam że za apteką piękne jesienne drzewa są wiec teraz je obfociłam . Miałam szczęście bo choć zapowiadali duże wiatry to jeszcze trochę liści na drzewach zostało . Był tez jak widzicie liściasty dywan . Przed naszą klatka tez liści sporo bo jeszcze nie zprzątnęli z chodnika więc mam uwiecznioną jesień.



























5 komentarzy:

  1. Piękna, kolorowa jesień u Ciebie Basiu. Najbardziej podoba mi się zdjęcie brzozy, bardzo lubię te drzewa. Życzę Tobie i Twojej Mamie dużo zdrówka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne jesienne kadry, Basiu. Dużo zdrówka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kadry Basiu. Właśnie dziś jest święto Matki Bożej Ostrobramskiej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię jesień , właśnie za te cudne kolory. Zdrówka życzę Tobie i mamie. a zdjęcia fajne zrobiłaś tej jesieni.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna jesień na Twoich zdjęciach. Twoje miasto ma wyjątkowo dużo zieleni więc jesienią masz co fotografować.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń