sobota, 25 listopada 2023

Spotkanko płaskie bombki z papieru

 Witajcie . Dziś byłam na spotkaniu głuchoniewidomych Ech było nas baaardzo mało osób . Przyszedł z znajomy z rodziną którego nie widziałam kilkanaście lat .Robiliśmy ozdoby choinkowe  związane z niepełnosprawnością na choinkę która będzie stała w ko0ściele u franciszkanów czyli tam gdzie się spotykamy . Chcieliśmy zaznaczyć naszą tam obecność dlatego ozdoby miały mieć coś wspólnego z niepełnosprawnością Ja przyniosłam dwie torby różnych rzeczy ale niewiele z tego wykorzystaliśmy . Było nas mało i mniej czasu mieliśmy niż zwykle  więc wyszedł ode mnie  pomysł by zrobić płaskie papierowe bombki z symbolami alfabetem  migowym Lorma itp. Powstało tez kilka innych . Ja zawsze robię  na urodziny kartki  ale sobie nie zrobię wiec teraz dostałam karteczkę w której wszyscy co byli dzisiaj się podpisali i mały prezencik 


















8 komentarzy:

  1. Wszystko robione od serca, jak kto potrafi i to jest ważne, wszystkiego najlepszego Basiu, zdrowia i samych słonecznych dni.🎂☕️💐

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały pomysł i udane, twórcze spotkanie. Bombki wyszły bardzo ładne i pięknie będą prezentowały się na choince.
    Basiu najserdeczniejsze życzenia urodzinowe.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  3. Podziwiam pomysłowość i w ogóle chęć twórczą w każdych warunkach. Widać ile radości to przynosi , uśmiechnięta buzia dziecka daje ty szczęścia innym. Życzę i ja spełnienia marzeń Basiu. Wiele radości w imieniny. Wyjeżdżam do sanatorium, to nie będzie okazji. Ale przed świętami na pewno zajrzę. Buziaki kochana :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne te bombki, można też wykorzystać stare płyty CD. Będziecie w kościele miały super choinkę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Z okazji urodzinek i imieninek życzę Ci przede wszystkim zdrowia !!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Super pomysł.z tymi bombami . BRAWO!. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo twórcze spotkanie. Fajny pomysł. Super ozdoby powstały.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne te bombki :) 100 lat na urodzinki i imieninki !!! Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń