środa, 23 października 2013

Dwa koszyki

Witajcie. Oto realizuje mój plan na  Październik . Kartki się robią   .Wczoraj powstało ich pięć .Trochę chorubsko krzyżuje mi moje plany ech . Miałam zrobić sobie kilka koszy . Na razie powstały tylko dwa i wyszły takie sobie . Swoją funkcje jednak spełniają. Mam nadzieje ze jeszcze teraz jakiś powstanie .Zobaczymy bo jutro też idę do lekarza i penie będę potem zmęczona i nic mi się nie będzie chciało robić. Tak jak dziś. Bo dziś byłam i u lekarza i zdjęcie płoć zrobić.życzę wszystkim zdrowia bo  chorować to nic dobrego brr.


8 komentarzy:

  1. Świetne kosze na przydasie :) Dużo zdrówka życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Basiu kuruj się ,kuruj a koszyczki piękne jak zawsze:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten drugi ma bardzo ładne kolory, takie jesienne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Koszyki fajnie i praktyczne :) Basia zdrówka Ci życzę

    OdpowiedzUsuń
  5. Dużo zdrowia!!!! a kosze zawsze się przydadzą na drobiazgi, drugi ma ładne żywe kolorki

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj Basiu.
    Koszyczki bardzo praktyczne.Ja napewno bym takich nie zrobiła.Do robienia takich koszyków trzeba mieć wiele cierpliwości, a mi jej brakuje.
    Pozdrawiam i zdrówka życzę:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Podziwiam Twój zapał do pracy i pogodę ducha:))) koszyczki śliczne :)

    OdpowiedzUsuń