wtorek, 15 kwietnia 2014

Kartki wielkanocne

Witajcie  Oto kolejne karteczki wielkanocne . Do ich zrobienia wykorzystałam  oczywiście pocztówki oraz dziurkacze .Mam kilka właśnie świątecznych kupionych też na  wyprzedaży na którymś blogu .Wczoraj miałam intensywny dzień popołudnie .Nasz młody wolontariusz Michał występował w szkolnym przedstawieniu .Wystawiali  Zemstę  Fredry. Młodzież bardzo fajnie  grała .Z przyjemnością obejrzałam spektakl .Potem Karolinka  stwierdziła ze nie ma innych planów to może zaczniemy ogarniać kronikę.Pobiegła do domu po kronikę i u mnie   zaczęłyśmy robić.Oj zaległości mamy . Zdjęcia już wywołane  to można zacząć robić .W takim tempie  to szybko się uporamy bo wczoraj zrobiłyśmy trzy spotkania .




7 komentarzy:

  1. Super Basiu- masz cierpliwość ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne karteczki Basiu. Pozdrawiam Cię serdecznie i życzę dużo słoneczka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj Basiu.
    Bardzo ładne karteczki.
    Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale fajne karteczki i zajączki i kurczaczki na nich siedzą :)

    OdpowiedzUsuń