sobota, 26 kwietnia 2014

Wiosenny dzień

Witajcie . wiosna  już od dawna jest. ale ja jeszcze jej    nie poczułam. Wreszcie wczoraj pierwszy raz byłam w domku nad jeziorkiem. Pięknie słonecznie ciepło było .Mama  prace w ogródku  robiła. Troszkę jej pomagałam ale nie lubię w ziemi się bawić . Ziemia to mamy królestwo .Ja to łapałam witaminkę D.Było tak  miło że mama zastanawiała się czy może przenocować .Ja jednak nie miałam ze sobą leków bo nie przewidywałam nocować no  i dziś też idziemy na urodzinki  siostrzenicy .

4 komentarze:

  1. Ładnie tam u CIebie nad jeziorkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Basiu.
    Fajnie mieć taką działeczkę, choćby po to żeby nałykać się witaminy D, a przy okazji nacieszyć się widokiem zieleni i kwiatów.Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  3. ale masz piękne widoki . Pozdrawiam Niedzielnie i Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej musiałaś mieć miły wypoczynek, cudnie :)

    OdpowiedzUsuń