czwartek, 17 kwietnia 2014

Ozdabianie styropianowych jajek

trzy pierwsze
to moje
jajeczka
Witajcie .Oto  przerywnik  miedzy kartkami świątecznymi ale też Wielkanocnie .Wczoraj spędziłam mile popołudnie .Byłam na  pewnym spotkaniu i ozdabialiśmy jajka styropianowe . Było to spotkanie  po warsztatowe a ja na warsztatach tych nie byłam . Studenci  z naszym klubem i innymi niepełnosprawnymi zrobili warsztaty dla studentów o różnej niepełnosprawności .Na koniec  było spotkanko przy kawie i ciastku oraz  ozdabianie  jajek . Ja lubię takie zajęcia więc poszłam z  ludźmi  z naszego klubu .Było miło kameralnie .Powstały bardzo fajne jajeczka .Oto trochę zdjęc bo jajeczka fajne .

8 komentarzy:

  1. Faktycznie fajne jajeczka :) Bardzo kolorowe i z pomysłem :) No i mieliście fajną zabawę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wasze spotkania klubowe Basiu są naprawdę wspaniałe. Pozdrawiam Klubowiczów:-)
    Wesołych Świąt i miłego odpoczynku Ci życzę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super takie spotkania ;)
    Dziękuję Basiu za karteczki :)
    Życzę Ci Zdrowych,Wesołych Świąt <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. ładne i kolorowe jajeczka , i te kurczaczki świetne :) Wesołych świat ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale fajne te jajeczka, takie wesołe i kolorowe :)
    Zdrowych i wesołych świąt Ci Basiu życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ kolorowe! Piękne! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudownie oglądać Ciebie taką uśmiechniętą... Pozdrawiam z uśmiechem :)

    OdpowiedzUsuń