środa, 27 kwietnia 2016

papier mache

Witajcie .Kkiedyś  zapisałam się na wymianke  jesienną. W ramach tej wymianki  postanowiłam zrobić  jeża   metodą papier mache .Najpierw wzięłam  kawałki gazety  i uformowałam pokleiłam tułów i pyszczek . Hm bardziej  do żółwia podobny był. Pyszczek usiłowałam jeszcze poprawiać  .Zrobiłam igiełki pomalowałam przykleiłam i coś takiego mi wyszło.Efekt końcowy wcale nie jest lepszy od początkowego. Dlatego to coś co powiedzmy zwie się jeżem zostało u mnie . A pokazuje go wam by  się" pochwalić " jakie koszmarki robię. By pokazać że i tą technika  usiłowałam się bawić.




9 komentarzy:

  1. Basiu Ty prawie wszystko potrafisz zrobić. Jeż jest słodki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Na końcu zdecydowanie jeżozwierz jak żywy,pozdrawiam :) zapraszam Basiu do siebie w końcu oswajam dzikiego bloggera :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Basiu, jeżyk bardzo sympatyczny i ma takie przyjazne spojrzenie. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uroczy jeżyk, Basiu- chylę czoła dla Twej cierpliwości :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale ten jeżyk to wcale nie jest koszmarek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wcale nie jest taki zły :) Podobny do jeża i ma sympatyczną mordkę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Basieńko jeżyk jest the best. Nigdzie nie jest powiedziane, że tylko udanymi pracami mamy się chwalić, taka wersja też jest potrzebna, dla innych na zachętę. Świetnie sobie poradziłaś z tym jeżem, a roboty przy nim było sporo.)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przecież to jest bardzo udany jeż.

    OdpowiedzUsuń