czwartek, 19 maja 2016

Przesyłka niespodzianka

Witajcie . Wczoraj pokazywałam karteczkę i napisałam że  zrobiłam ją z rzeczy jakie od was dostałam . Sprawiacie mi mi mile niespodzianki i obdarowujecie skarbami. Ostatnio też  zostałam obdarowana . Przyszła przesyłka od Jadzi z http://jadwiga-sercemtworzone.blogspot.com/
Jadzia obdarowała mnie przydaśkami od siebie i    od  Małgosi  za jej zgodą  http://papierowy-jarmark.blogspot.com/

Bardzo wam obie bardzo dziękuje . Przydaśki  zostaną kreatywnie wykorzystane . jeszcze raz bardzo wam dziękuję. Dzięki wam moje karteczki stają się  ładniejsze .

  Wracając  z poczty z paczuszką takie oto zdjęcia porobiłam .





12 komentarzy:

  1. No to życzę, Basiu, mnóstwa wspaniałych pomysłów ;) Zdjęcia natury jak zwykle wspaniałe... i ten cudowny bez... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ja bym chciała, żeby u mnie rósł bez, może kiedyś- na razie wącham przez płot u sąsiadów :), Jadzia ma wielkie serce, a Twoje kartki zawsze są świetne , bo robisz je z pasją- buziaki, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Basiu no teraz możesz szaleć z karteczkami. Dziewczyny to dobre dusze z WIELKIMI SERCAMI. Pozdrawiam serdecznie i życzę dużo weny twórczej :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne niespodzianki Basiu, to teraz czekamy na Twoje prace :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję, na pewno dobrze wykorzystasz wszystkie przydaśki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Basiu, piękny uśmiech wiosny uchwyciłaś na zdjęciach.
    Ściskam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Basiu! prześliczne prezenty dostałaś ale i zdjęcia zrobiłaś cudowne - Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  8. Super prezenty dostałaś...zobaczymy śliczne prace,pozdrawiam serdecznie..

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne fotki ja tez kocham bez i mam go przy domu
    Super paczuszka niespodzianka do ciebie trafiła będzie masa fajnych karteczek
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Kocham bez:-) zazdroszczę Ci tych dobrych duszyczek:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie Cię blogowe znajome obdarowały. Bez cudowny.

    OdpowiedzUsuń