środa, 31 stycznia 2018

hardcorowy-zawrot-gowy

Witajcie . Postanowiłam iść za ciosem i w drugiej części  zabawy u Hubki https://hubka38.blogspot.com/2018/01/hardcorowy-zawrot-gowy.html   
 też zrobić karteczki . Wytyczne kolor fuksji plus perłowe . Umie baza  i  kwiatek  jest powiedzmy  koloru  fuksii innego nie miałam  .Perłowy choć nie widać to ten element serwetka z wykrojnika .Trzy takie same elementy to   jajeczka .No i wzorek to zygzaki .Druga karteczka to z pokolorowanym obrazkiem. Ja wybrałam kwiatki i tym razem pokolorowałam je zwykłymi kredkami świecowymi .



11 komentarzy:

  1. Basiu bardzo udane karteczki
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Brawo Basiu, super karteczki Ci wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne karteczki :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Basiu, ale śliczne Ci te karteczki wyszły.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  5. Basiu, prześliczne karteczki.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne i ciekawe prace :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Basiu, brawo! Fajnie, że bawisz się z nami! Pozdrawiam i dziękuję za wspólną zabawę!

    OdpowiedzUsuń
  8. Basiu! Karteczki są Urocze ,ozdoba na pierwszej kartce jest prześliczna - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne wielkanocne karteczki. Śliczne są.

    OdpowiedzUsuń
  10. Your blog was absolutely fantastic!
    Great deal of great information & this can be useful some or maybe the other way.
    Keep updating your blog,anticipating to get more detailed contents.
    หนังออนไลน์

    OdpowiedzUsuń