piątek, 26 stycznia 2018

Lubię piosenki i różne inne dżwięki

Witajcie . W tamtym  tygodniu był w telewizji wielki test o polskiej piosence .Z przyjemnością go obejrzałam. Pod koniec dali  kawałek piosenki Jerzego Sztuhra " śpiewać każdy może "Chce wam opowiedzieć zabawną historie  z tą piosenką.   Dawno dawno  temu jak były jeszcze  magnetofony kasetowe siostrze  przydarzyła  się taka historia .Przewijała kasetę w  magnetofonie i oprócz szumu przewijania coś usłyszała .Nasłuchuje  i słyszy że magnetofon do niej śpiewa 'lubię piosenki i różne inne dźwięki; Wystraszona poleciała do mamy . Wtedy były tylko cztery stacje radiowe wiec szybko znalazły na jednej jak leci to piosenka śpiewać każdy może. Nie dość że magnetofon ściągnął fale radiowe to akurat taką piosenkę  .Tak bardzo chciał powiedzieć  że lubi piosenki .Hi Hi Taka to historia z tą piosenką siostrę spotkała.

6 komentarzy:

  1. Też bardzo lubię tą piosenką, chociaż mój magnetofon do mnie nie śpiewał - haha :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię tą piosenkę.Ach dzisiaj już takich gwiazd powoli nie ma (:

    OdpowiedzUsuń
  3. I ja bardzo lubię tą piosenkę.
    Buziaczki, Basiu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Basiu! Lubię wszystkie piosenki,które idzie słuchać, A siostra przygodę miała Super - Pozdrawiam Cię Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. Też oglądałam ten test. W ogóle staram się oglądać wszystkie tego typu programy :). A co do piosenek, to lubię bardzo dużo. I lubię też śpiewać, chociaż nie mam żadnego ku temu talentu. Ściskam mocno

    OdpowiedzUsuń
  6. Śpiewać każdy może.... ale nie każdy może tego słuchać :)
    Lubię muzykę i lubię sobie pośpiewać, choć tylko tak dla siebie, bo inni mogli by tego nie wytrzymać :)
    A przygoda z gadającym radiem nie zła, możnaby zawału dostać :)

    OdpowiedzUsuń