niedziela, 9 września 2018

Mrągowo Muzeum sprzętu wojskowego

Witajcie . Ostatnim punktem pierwszego dnia wycieczki było Mrągowo i muzeum sprzętu wojskowego . Mrągowo to moje miasto rodzinne . Tu się urodziłam i mieszkałam przez kilka lat . Ostatni raz byłam tam jakieś osiem lat temu  na krotko .Co do  muzeum to były w nim wszelkie wojskowe pojazdy . Były czołgi, transportery , ciężarówki , wozy dowodzenia  i  różne inne . Były też wozy strażackie i samochody milicji . Była też przejażdżka wozem opancerzonym. . Trzęsło i ciasno było . Poczuliśmy jak to jest czym takim jechać http://muzeum.mragowo.pl/



















tym jechaliśmy

6 komentarzy:

  1. Z Mrągowem kojarzy mi się tylko jakiś festiwal :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale super eksponaty, Basiu.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Basiu! Miło spędziłaś czas, Sporo Was się zmieściło do tego pojazdu,fajne przeżycie - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna sprawa zobaczyć i przejechać się czymś takim :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wycieczka! Znam Mrągowo, ale też z dawnych lat, kiedyś jeździłam tam co roku do rodziny. Teraz na pewno wszystko się pozmieniało 😊
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne muzeum i super wycieczka :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń