wtorek, 11 września 2018

Paczuszka

Witajcie . Pisałam że w tamtym tygodniu " drzwi mi się nie zamykały od wizyt. Wczoraj też się nie zamykały .Przyszła wolontariuszka i robiłyśmy kronikę Wpadła też Ola bo korzysta czasami z mego komputerka .Miał być siostrzeniec ale okazało się że nie musi mi naprawić. No i był jeszcze listonosz z paczuszką od Sikoreczki https://sikorkowyswiat.blogspot.com/search?updated-max=2018-08-29T19:54:00%2B02:00&max-results=1&start=3&by-date=false
Nagroda w konkursie . Wow ale fajny prezent Bardzo dziękuję  . Już wiem co będę w zimowe wieczory robić . Układać puzzle




 

8 komentarzy:

  1. Gratuluję wygranej! Przyjemności w układaniu, Basiu. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Basiu, gratuluję wygranej i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Znakomite niespodzianki.:) Gratuluję Basiu i życzę miłej niespodzianki.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Basiu! Gratuluję, Prezent Wspaniały otrzymałaś - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj!

    Takie paczki to jest coś moim zdaniem. A puzzle to właściwie same plusy, ćwiczenie dla szarych komórek, dla dłoni, może też w jakimś stopniu przyczyniają się do relaksu (u mnie raczej na odwrót działają ale taka już moja uroda z charakterem chyba).

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszę się Basiu, że prezencik się spodobał. Mały bo mały ale jest.
    Miłego układania puzzli i nie tylko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale słodki prezencik :) I dla duszy i dla ciała :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń