czwartek, 3 stycznia 2019

Pudełka pudeleczka

Witajcie W tym roku  prezenty dla rodziny opakowałam w różne pudelka od małych do większych.Zbieram różne pudelka z myślą ze się przydadzą .W najmniejszych  pudełeczkach były breloczki. W większych  dla sióstr oprócz breloczków były gwiazdki z zimnej porcelany . Pudełeczka ozdobione skromne złotymi gwiazdkami i resztkami .Jeden po kremie nie ma oklejonego wieczka bo ciekawy element jest wiec go okleiłam na czerwono ale tez złote dodatki
Jeszcze dwa oklejone tapetą . Brązowy mi nie wyszedł Widać niedróbki Oraz duży biały był by pasowal do małych to na złoto okleiłam kółkami









6 komentarzy:

  1. Basiu, w takich pięknych opakowaniach to aż podwójna radość dostać prezent.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie opakowany prezent zyskuje na wartości! Twoje Basiu są świetne:)
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne Basiu! Ładne opakowanie to podstawa :)). Moc pozdrowień!

    OdpowiedzUsuń
  4. Opakowane z sercem! To sie liczy podwojnie :)
    Ja banalnie zawijam w papier podarunkowy :(
    Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Basiu! Pięknie Ci Wyszły te pudełeczka - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  6. No prosze i znów nic się nie zmarnowała a najbliżsi dostali ładnie zapakowane prezenty :)

    OdpowiedzUsuń