czwartek, 16 maja 2019

Obrazek góry

Witajcie Taki oto obrazek gór namalowałam daaaawno temu . Obrazka nie mam bo malowałam dla znajomej  . Mam tylko taki niewyraźny skan . Bardzo byłam z niego zadowolona . Chyba spróbuję  jeszcze raz podobny namalować . Widzicie jaka jestem "zdolna" Mam wiele talentów . Taka jestem " zdolna" że mimo że byłam spóźniona to byłam pierwsza. Tak mi się przypomniała taka nawet zabawna historia . kiedyś w naszym klubie TPG mieliśmy różne  spotkania w dni powszednie . Ubzdurało mi się że spotkanie jest  na 16,30  Spokojnie sobie serial oglądam . Skończył się chyba za 10 minut 16 a mnie olśniło że spotkanie jest o 16 . Szybko się ubrałam . Nawet nie sprawdziłam o której mam autobus . A pojadę pierwszym lepszym a dalej pójdę pieszo .Podjechał akurat szybko  mój autobus . Tym sposobem byłam szybko bo to tylko kilka przystanków było. Patrzę że jest tylko prowadząca i jeszcze nikogo niema .Więc się śmieje jestem spóźniona bo myślałam ze jest później a jestem pierwsza


Tak mi się to przypomniało bo w TPG mieliśmy kiedyś jakiś projekt i spotkania były często kilka razy w tygodniu . Teraz pisałam ze chodzie na spotkania w jakimś projekcie ale nie z TPG . .Namawiali mnie bo kilka osób z mojego klubu TPG się zapisało. Projektfajny

9 komentarzy:

  1. świetny obrazek, bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow piękny,a co to za góry? Beskidy?

    OdpowiedzUsuń
  3. Obrazek jest super :) Lubię Twoje obrazki :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Powinnaś częściej malować takie piękne obrazki. Bardzo mi się podobają te góry.

    OdpowiedzUsuń
  5. Basiu, piękny obrazek wspaniale oddający urodę gór.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdarzyła mi się Basiu taka przygoda podobna raz. Chciałam iść przez pomyłkę do szkoły o godzinę za wcześnie, hihi! Wspaniały obrazek :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie namalowałaś góry Basiu!
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny obrazek. Maluj częściej

    OdpowiedzUsuń