sobota, 17 sierpnia 2019

Spacery po łące i lesie

Witajcie . Ten tydzień miałam troszkę intensywny W poniedziałek i wtorek trochę po mieście latałam .We wtorek to nawet baaaardzo wcześnie musiałam wstać. Ja lubię  długo spać a tu musiałam wstać 20 po szóstej rano masakra . No jakoś się udało .W środę z mamą pojechałyśmy na łąkę na jabłka . Kilka przystanków od nas rośnie kilka drzew owocowych pozostałości po sadach Teraz to niczyje więc każdy może sobie brać Przy okazji  był spacerek po łące . Jak byśmy poszły dalej to byłby las i jezioro .W czwartek po obiedzie pojechałyśmy do naszego domeczku . Siedziałam sobie i leniwie obserwowałam chmurki . W piątek to nie było jak obserwować bo całe niebo było zachmurzone . Poszłyśmy na spacer do lasu . Mama zebrała troszkę grzybków . Obserwowałam też prace w polu .Do domu wróciłyśmy  dziś pod wieczór












8 komentarzy:

  1. Intensywmy, ale świetny czas miałaś Basiu :)). Zdjęcia piękne, zwłaszcza zachmurzone niebo! Uściski posyłam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Basiu, to miałaś intensywny czas. Też nie lubimy rano wstawac, ale cóż - jak trzeba to trzeba.
    Piękne okolice i wspaniałe zbiory. Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  3. Żeby coś przyjemnego przeżyć czasem trzeba się poświęcić.
    Piękne miejsca.
    Pozdrawiam serdecznie 😀

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zbiory! Basiu, śliczne zdjęcia :) Macie przepiękną okolicę. Oby pogoda dopisywała, wtedy można sobie pozwolić na więcej takich spacerów. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie spędziłaś czas Basiu i super zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny czas spędziłaś Basiu, a grzyby super! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładne okolice są tam u Ciebie :) Bardzo miło spędzasz czas :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń