piątek, 2 sierpnia 2019

Wypad za miasto

Witajcie . Od poniedziałku do środy byłam z mamą w domeczku nad jeziorkiem . W poniedziałek oprócz pluskania się w jeziorku rozsądnie chowałam się w cień . Tak leniwy gorący był dzień że  aż oczy mi się zamykały i spać mi się chciało co rzadko mi się zdarza w dzień . We wtorek to było wszytko  słońce , chmury , deszcz ,burza i goście . Rano  na szczęście zdążyłam się popluskać w wodzie . Po południu przyjechała kuzynka z mężem .Zostali na środę jej mąż naprawił nam parę rzeczy z czego mama zadowolona . Jak u nas są to zawsze coś pomorze . Po południu odwieźli nas samochodem do domu Ostatnio pokazałam wam wątpliwe skarby jakie w domeczku mamy . teraz inne skarby . Tata z dziadkiem dużo palili wiec popielniczek było sporo . Potem kilka z nich trafiło na domeczku Najciekawsza to jest kryształowa .Pamiętacie takie wazony, karafki i inne rzeczy ? wazon w domu jest . W domeczku nie ma konkretnego stylu tylko  co popadnie . Oto wisi Mona Liza od sąsiadki bo wyrzucała. . Ato kilim makatka z domu . Pamiętacie jak wam pokazywałam  stare meble a tu tez stara już sentymentalna rzecz . Oto zasłonka która  ma ponad 50 lat . Mama jej nie wyrzucała bo my ooo zostawi mama na pamiątkę i tak teraz jest Takie oto 'skarby' mamy








 

8 komentarzy:

  1. Sentymentalne skarby.:) Pozdrawiam Basiu.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Basiu, taki domek na jeziorem to prawdziwy skarb.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na takie upały domek nad jeziorem jest jak znalazł. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie skarby czasem przywołują piękne wspomnienia... Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Całkiem fajne skarby macie w domeczku :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne te popielniczki dawniej były w każdym domu palacza . Ja nie palę ale pamiętam je. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super Basiu, że macie taki piekny domek. Możecie wypoczywać podczas pięknej pogody i jeszcze się popluskać w wodzie.

    OdpowiedzUsuń