piątek, 5 czerwca 2020

Witajcie . W poniedziałek obejrzałam  całkiem fajną sztukę w teatrze telewizji .Lekka ,zabawna ,życiowa . Badzo nam się z mamą podobała Wykapany zięć Współczesna polska rodzina żyjąca na jednym z blokowisk. Rodzice, Bogdan (Piotr Lauks) i Wanda (Beata Ziejka), właśnie przygotowują się na pierwsze spotkanie z narzeczonym córki Marty (Karolina Krawczyńska), Filipem (Jakub Kotyński). Ważny i wyczekiwany wieczór zakłóca splot nieoczekiwanych zdarzeń, zawodowe problemy, a także wizyta niepożądanych gości. Przyszły zięć zostanie postawiony w trudnej sytuacji, z której będzie chciał wyjść z twarzą. Wszyscy uczestnicy tych feralnych zdarzeń dowiedzą się o sobie nawzajem wielu interesujących rzeczy.
 W środę był w telwizji wielki test lubię te testy .Była matura . Ja matury nie zdawałam i jak na maturę he he to za łatwe były pytanie bo sporo wiedziałam. Ja telewizji całkiem sporo ogladam  :filmy,seriale jakieś . Czasami się  zdarza że zainteresuje mnie opis filmu a potem jak ogladam to jakoś mnie nie wciągnię. Moze ża bardzo ambitne dla mnie i nie kumam  . Ostanio to  tak śmiesznie oglądam filmy że zaczynam w telewzji ale na inym programie coś ciekawego więc przełącząm a koniec filmu ogladam przez internet na HBO GO . Oczywiście jeśli wiem ze ten film tam jest .Fajnie jest tak w necie obejrzeć bez reklam i kiedy sie chce . Sporo oglądam telewizji .wiecej czasu jednak spędzam przy komputerku 

1 komentarz: